Viac detailov
Neboli nájdené žiadne produkty.

Reklamácia tovaru

od autora

Tovar pred odoslaním kontrolujeme, ale aj nám môže niečo uniknuť, alebo sa môže tovar poškodiť počas prepravy, prípadne počas reklamačnej doby. Preto sme si pre Vás pripravili krátku inštruktáž ako v takomto prípade postupovať.

Ku každej objednávke prikladáme menší formulár ktorý slúži na vrátenie, reklamáciu alebo výmenu tovaru za inú veľkosť.

Reklamácia tovaru jednoducho a bezplatne v 3. krokoch:

1. Na dotazníku stačí zaškrtnúť políčko reklamácia tovaru.

2. Sortiment ktorý chcete reklamovať prosím dôkladne zabalte a zalepte, nezabudnite pribaliť vyplnený formulár.

3. Zabalený balík stači doniesť do najbližšej  zásielkovne Packeta (mapa zásielkovní) a obsluhe zásielkovne povedať že máte záujem poslať balík do eshopu s ID kódom
91732008
Obsluha zásielkovne vytlačí štítok, nalepí ho na balík a podá Vám potvrdenie o prevzatí zásielky.


Po doručení balíka na našu adresu sa skontaktujeme s dodávateľom/výrobcom a o ďalšom postupe Vás budeme informovať. 
Reklamácia tovaru je na naše náklady a vy neplatíte nič.

To je všetko :)

Navigácia